Meest gestelde vragen:

Vraag: Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen.

Antwoord: Soms wordt de door ons automatisch verstuurde bevestiging email door spam software als spam aangemerkt. Kijk in uw spam-box of de mail daar in is gegaan. Neem anders contact op met ons.

Vraag: Mijn brievenbus pakketje is volgens de track & trace link bezorgd maar ik heb nog niks in de brievenbus!

Antwoord: Niet alle postbodes hebben scan apparatuur bij zich. Ze scannen de post als ze de post ontvangen. De daadwerkelijke bezorging kan soms dus later zijn. We hopen op uw geduld.

Vraag : Hoeveel worden de verzendkosten?

Antwoord : Als u uw producten in het winkel mandje plaatst en dan naar afrekenen gaat en de verzend methode kiest ziet u de verzendkosten. Bij bestellingen boven de 45 euro wordt er € 6.95 in mindering gebracht op uw eindtotaal. Er staan dus wel verzendkosten op uw factuur vermeld maar deze worden van het eindtotaal afgetrokken.

Vraag : Waarom is verzending buiten NL zo kostbaar?

Antwoord : Voor zendingen buiten Nederland wordt enkel met track & trace verstuurd daardoor zijn de kosten voor producten die door de brievenbus kunnen hoger maar is de levering te volgen.

Vraag : Waarom zijn de verzendkosten op de factuur zijn hoger dan er op de envelop is gefrankeerd.

Antwoord : Dit komt soms voor bij de verzending van 1 paar veters bijvoorbeeld. De verzendkosten bestaan n.l. ook uit de envelop, de adres-sticker, de Ideal of paypal betaling, het inpakken en de frankering. Als we deze kosten bij een order van 1 veter van bijvoorbeeld €3,50 niet doorberekenen dan heeft verkoop hiervan financieel geen zin. Ik hoop dat u hier begrip voor heeft.

Vraag : Wat is Santu?

Antwoord : Onze orders worden via de beveiligde website van Santu afgehandeld. Als wij de status van uw order wijzigen ontvangt u een email van santu dat er iets in uw order is veranderd, bijvoorbeeld als we een betaling hebben ontvangen of uw order hebben verstuurd. Het aanmaken van een login naam en wachtwoord is niet verplicht en kan gerust overgeslagen worden.

Vraag : Zijn alle producten op voorraad?

Antwoord : Ja alle producten zijn voor 98% op voorraad. Als iets niet uit voorraad geleverd wordt wordt dit op de product pagina vermeld. Wilt u grote aantallen bestellen dan kan het zijn dat we dat niet direct op voorraad hebben. Mail ons dan even en we laten u weten hoeveel dagen levertijd er is.

Vraag : Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Antwoord : Als uw betaling (via Ideal creditcard of paypal) voor 15:00 binnen is wordt uw bestelling doorgaans dezelfde dag verstuurd. U kunt de betaling- en verzend status bekijken via de link in de bevestigings-email. Als u via vooruitbetaling betaalt dan wachten wij met versturen tot uw betaling is ontvangen.

Besteld opMeestal geleverd door postNL in NEDERLAND op
Maandag voor 15:00
Dinsdag
Dinsdag voor 15:00
Woensdag
Woensdag voor 15:00
Donderdag
Donderdag voor 15:00
Vrijdag
Vrijdag voor 15:00
Zaterdag
Zaterdag
Dinsdag
Zondag
Dinsdag
Let wel op, deze tabel geld voor levering in NL en wij zijn uiteraard afhankelijk van de correcte levering van PostNL

Vraag : Mijn Ideal betaling ging niet goed, moet ik nu het opnieuw proberen ?

Antwoord : Als u wel een bevestiging heeft gehad kunt u ook handmatig betalen door het bedrag over te maken op onze rekening. ( NL39ABNA0555022994, t.n.v. J.van den Brul BV) met vermelding van het order nummer

Vraag en antwoord

Hier vind u misschien antwoord op uw vraag.